November 15, 2006

SuperSexySufjan



Ok da, så er han kanskje ikke supersexy, men spille kan han. Åh, det var en fantastisk konsert. Jeg kan bare ikke beskrive det, for det høres bare så sykt ut at ni mennesker utkledd med vinger på ryggen, omgitt av oppblåsbare supermenn og julenisser faktisk kan bli noe mer enn en en morsom og karnevalsk opplevelse. Men det ble det. Det ble vakkert, og skjørt, og stort og majestetisk. Og alt sammen. Ojojoj. For de av dere som vet hvem Ken Helser er, så stryker jeg meg over bakhodet og sier "pfjuh! Oh, thats strong!"

4 comments:

  1. superpower hips,for superreproduction!hvordan var han live, i forhold til plate?likt,ulikt?noen nye låter?hører han skal komme med 5 juleplater snart..

    ReplyDelete
  2. å, ønsker jeg var der!! får trøste meg med å kjøpe juleplata (?) som kommer..

    ReplyDelete
  3. Jeg må bare si meg enig med Ken der...

    Jeg visste hvem du var, men huska ikke navnet ditt. Jeg så deg der sammen med Håvard og Kristabai.

    Nyt livet etter Sufjan.

    ReplyDelete
  4. Han er supersexy også! I tillegg til å være fantastisk live. Hyggelig å hilse på deg i helgen!

    (Fant bloggen din gjennom Panama:)
    Hanna-panda

    ReplyDelete