November 12, 2006

For sent til konsert, men i tide til lek.

Igår skulle jeg og Carina kjøre sammen fra Skien til Råde, der Kristabaik skulle holde konsert. Vi trodde konserten begynte ti, og når vi kom frem til Råde klokka kvart over ni var vi svært fornøyde med hvor god tid vi hadde. Men neida, konserten var over for flere timer siden. Men Kristabais famile hadde åpne dører for oss, og ti andre menensker som hadde rukket konserten. Det ble en etterhver lystig kveld, hvor mesteparten av tiden gikk med til å leke leken "Gjett hvem som hører til i hvilken gruppe"-leken. For eksempel "Ti og to". Kan dere gjette hva som er kriteriet for å sette ti mennesker i den ene gruppen, og to i den andre? Forslag mottas med takk.

2 comments:

  1. Enn at du er i Skien naa som jeg er i England!!!! Det er rett og slett daarlig timing!!=) Men haaper jo at du har det flott likevell!
    Vet ikke helt om jeg skjoente hva vi skulle gjette paa, eller komme med forslag til, men jeg tipper to som rakk konserten, og to som er saa fjollete at de ikke faar med seg naar den starter...?:p Riktig??

    Klem fra meg!

    ReplyDelete
  2. Vel, ja, to som ikke fikk med seg konserten, og ti som gjorde det...

    ReplyDelete