June 2, 2008

Reisebrev fra Froeken Reisende Mac

Sitter naa paa en liten internettbar i London, det er mandag morgen og Ane har forlatt meg til fordel for eksamen i Belgia. Altsaa har jeg en hel dag aa bruke her i superhippe London. Til naa har jeg klart aa faa med meg "National Portrait gallery", musikalen "Chicago" vaert paa Shakerspears teater "The Globe" og sett "King Lear" slik det ble spilt paa hans egen tid, i tilegg til litt shopping, masse matspising, oeldrikking og titting paa hus fra utsiden. Saa hva skal jeg ta meg til idag, mulighetene er like mange som det er oelsorter i denne byen. Skal jeg se paa dinosaurgeletter eller impresionistmalere, eller hva med en tur paa madam Tussauds eller the Towe of London? Naar mulighete blir saa mange trekker jeg meg altsaa tilbake til denne internettcafeen, tror jeg snart skal spasere ut og drikke kaffe, og legge meg i en park og lese en bok, saa faar vi se hva vi faar lyst til senere....

1 comment:

  1. let me take you by the
    hand and lead you through the
    streets of london..

    ReplyDelete