May 27, 2008

Sitat: Angela

Jeg trodde vel ikke i en alder av 12 år, at jeg fortsatt skulle oppleve denne tvserien relevant i en alder av 24, men joda. Dette sitatet kunne passet på meg idag det:

Angela: "Love is when you look into someone's eyes and suddenly you go all the way inside, to their soul, and you both know instantly. I always imagined I'd fall in love nursing a blind soldier who was wounded in battle. Or maybe while rescuing someone in the middle of a blizzard, seconds before the avalanche hits. I thought at least by the age of 15 I'd have a love life, but I don't even have a like life."

Ellers liker jeg godt dette sitatet også:

"People always say how you should be yourself,
like being yourself is this definite thing,
like a toaster or something,
like you can know what it is,
but every so often ill have a moment,
when just being myself and my life is right where I am....

is enough"

5 comments:

  1. "Sometimes someone says something really small and it just fits into this empty place in your heart"

    ReplyDelete
  2. Du er forbausende god til å huske sitater fra TV så lenge etter :)

    ReplyDelete
  3. Jeg stjeler dem fra sitatsider paa den store verdensveven....

    ReplyDelete
  4. spenstig med anonyme folk som slenger igjen kommentarer..

    jeg høres kanskje bitter ut, men det er jeg ikke...

    ReplyDelete
  5. Ikke ta bort illusjonene mine, da.

    Hvem er det som er anonym?

    ReplyDelete