May 29, 2007

Bursdag og vår!

Idag starta dagen med at Janne kom syngende inn på rommet mitt med lys i hendene. Hun hadde laga frokost til meg. Så gikk dagen slag i slag videre. Skulle levere min hjemmeside-eksamen på Rotvoll og ble godvenner på med dataansvarlig der. Kom hjem. Det var sol. Janne og jeg slappa av i "Klosterhagen" (eller festningeparken som noen også kaller det....). "Ramp" på svartlamoen med gode venner og god mat, ble neste stopp. Prikken over i-en ble en tur til i "Klosterhagen" i skjønn harmoni med venner, vin og (ikke sang, men...) vannpipe. Og solnedgang. Den må jeg ikke glemme.

Og ikke nok med at det var bursdagen min. Det var den første dagen jeg kunne ligge i sola og bli skikkelig varn, og gå barbeint i gresset. Her er bilder av Janne, Janne, løvetenner og gress:



1 comment: