January 6, 2009

Kavalkade 2008

Jeg hermer etter Gunhild H og fyrer i vei med en billedkavalkade over 2008:



Første klem i 2008.



Neste stopp var tur til Bahia Feliz med søster Ellinor og hennes barn, her representert ved Lea. En herlig uke!



I vinterferien dro jeg til Oslo og besøkte og familie og venner, her representert ved Gunnhild som jeg fikk dele en nydelig skitur med.



Så kom april og skoleovertakelse i Rinndal. Her er jeg igang med å være lærer.



I april fikk jeg og delta i Midt Norsk Mesterskap i teatersport, og laget mitt kom nesten, nesten til topps. Laget mitt her representert ved meg og Fredrik.





2008 var også mitt 25årsjubileum for livet mitt. De feira jeg med brask og bram i London med mine to venninder; Kjersti og Ane, som også fylte 25 år den samme uka.


Bryllupene hagla rundt meg i 2008. Jeg har funnet ut at jeg ikke er en særlig ivrig fotograf under bryllupp, men her kommer parene, eller representanter for parene jeg var med å feire:




Carina og Frank. Vi gratulerer!



Kristin og Håvard, vi gratulerer!



Lars Martin og Kaja Marie Bertha Sofie, vi gratulerer!

No comments:

Post a Comment