May 1, 2008

Vår/sommer-mål

I fjor laget jeg en pen listen liste over tinge jeg ville få gjennomført i løpet av sommeren. Jeg rakk dessverre ikke over alt på den lille sommeren jeg fikk i fjor. Jeg har derfor besluttet å starte sessongen litt tidligere i år, og hvilken bedre dag finnes det ikke å begynne på, enn den store dagen 1.mai! Derfor, våren og sommeren 2008 vil/ønsker jeg å:

- komme meg til London
- gjøre det jeg har lyst til (ikke det jeg burde ha gjort..)
- ta iniativ til å bli kjent med nye mennesker uten å føle at jeg trenger meg på i livet deres
- bade i sjøen
- bade i sjøen på sørlandet (jeg vet at jeg skrev dette ifjor og, men det er veldig viktig å få med hvert år)
- bake en ny type ostekake
- skru av barnesete på den nye sykkelen min
- skrive en ny sang (kanksje ha en konsert...hmmm, må tenke litt på den)
- male et bilde
- lese "Sofies verden" som jeg føler jeg burde, men siden jeg føler jeg burde og egentlig ikke har lyst, tror jeg jeg skifter ut "Sofies verden" med den boka mamma anbefalte "Den tolvte historien".
- spille mer volleyball
- spise mer fisk
- komme meg på fjelltur
- leke med tantabarna mine

Puh, nå kan jeg ikke skrive mer, presset blir for stort. Er det mer som burde stå på listen, ikke nøl med å komme med forslag.

2 comments:

  1. jeg stemmer for gjennomføring av ostekake-målet!
    jeg og kristin kjørte forresten forbi huset ditt i natt, og tenkte å stoppe hvis vi så deg i vinduet.det gjorde vi ikke.. =)

    ReplyDelete
  2. janne! driver du å legger igjen guttemld på bloggen min?

    ReplyDelete