December 26, 2007

kommende favoritt


kulturpåvirket som vi alle blir, tror jeg denne plata blir min neste favoritt en stund fremover. ca 16 år for sent ute, men til mitt forsvar var jeg bare 9 år da denne plata kom ut, eller 8. og selv om jeg var tidlig ute med å digge klassiske band som abba og beatles (ja, jeg tok med begge dele på klassefest, overbevist om at klassen min kom til å danse til det. når vi var 12 og "Saturday night" var en stor hit) som Ellinor min storesøster sier: "liker man en mann som synger fistel liker man U2". jeg er ikke mer komplisert enn det. god jul!

2 comments:

  1. Velkommen etter med bra valg! :) Dette var en av mine favorittplater fra jeg var 14 år gammel og er det ennå. Zoo Station var favorittlåta.

    ReplyDelete
  2. hey, det er ikke noe galt med å like ABBA. spesielt ikke da man var 8 år gammel. det var vi som var kule, og resten av klassen som var sneversynte og mainstream... :D

    ReplyDelete