August 2, 2007

Sommerønsker reloaded.

Hva som gjenstår på lista mi er følgende;

1) Bli flink til å selge flatskjermer på jobb. (Jeg er bare cirka god på å selge vaskemaskiner og komfyrer. Tver er ikke mitt bord..)
2) Spille masse volleyball (en gang, uten nett, i ring, teller absolutt ikke!)
3) Skrive to nye sanger.
4) Skaffe meg blender, og dermed har jeg heller ikke laget særlig mange smoothe smoothies....;)
5) Bake ostekaka jeg aldri får bakt.

Jeg har derfor nå bestemt meg for å gå inn for å oppfylle disse punktene de neste tre ukene før sommerferien er over. Jeg starter nedenfra; alle som vil kan derfor komme og spise ostekake hos meg neste torsdag. Intereserte bes melde seg enten over denne bloggens innlegg, på sms, mail eller med andre multimediale kommunikasjonsmuligheter. Ansikt til ansikt er ut.

Blender får bli etter neste lønning. Jeg skal prøve å skrive dikt hver kveld, det pleier å sette igang kreativiteten også på den musikalske fronten. Volleyballspill har det lettere for å bli mer av nå som det beryktede godværet skal komme. Og faltskjermer, det har jeg vel alltids mulgiheten til å selge så lenge jeg orker stå klistra ved tv-veggen i varmen på jobb. Om jeg kommer til å gidde det, er en helt annen sak.

4 comments:

  1. haha..morsomt..

    det som egentlig er det morsomste var at jeg tenkte tidligere i dag.. "å jeg burde ta frem lista over ting jeg skulle gjøre i sommer... for se om jeg har gjort dem.." også kommer jeg her og ser at du har gjort akkurat det samme.. hohoh

    jeg har laga masse smooothe smoothies i sommer forresten..

    ReplyDelete
  2. Janne! Jeg er veldig interessert i å spise ostekake, men må nok melde pass. Jeg kommer jo til å befinne meg et helt annet sted i Norges land enn her i Trondheim neste torsdag. Ha det bra så lenge!

    ReplyDelete
  3. ostekake!!!jobber,desverre..

    ReplyDelete
  4. takk for nydelig ostekake! =)

    ReplyDelete