July 13, 2007

Ja til podcasting!

Mulig jeg er veldig treig som ikke har skjønt detta før nå, og jeg har jo tross alt hatt mac med itunes i snart ett år. Uansett. Jeg oppdaga plutselig at jeg har et hav av radiostasjoner som jeg kan benytte meg av gjennom internett. Og det er igrunnen ganske fint, spesielt med tanke på at det er den midterste helga i juli, og nærmest null mennesker er igjen i trondheim for å henge med. Så da blir det liksom meg, og radiostasjoner som "Hits 80s and now" "3WK undergroundradio", "retrohits", og min peronlige favoritt med musikk fra 50tallet; ".001 radiostorm Oldies". Dessuten kom det første nummeret av "Morgenbladet" som jeg akkurat har begynt å abonere på i posten, så da blir kanskje ikke fredagskvelden så ille likevel. (Jeg høres virkelig ut som en pensjonist allerde....dette er ille;)

1 comment:

  1. hahaha!! takk for at du fortalte dette!! nå er det jo slutt på "what to hear?!.." nå har jeg jo tusen radiokanaler å velge mellom!!:)

    ReplyDelete