May 13, 2007

Til ære for mine lesere!

Jeg vil bare takke dere som så trofast leser min blogg! Det er godt å vite at noe der ute i cyberspace tar seg tid til å lese mine små tanker om livet! Og som en fortsettelse vil jeg nå meddele det den siste uka har lært meg om livet. Nemlig dette; det lønner seg å hilse på folk og ta seg litt tid til å snakke med dem. I tilegg er det et sjakktrekk å faktisk invitere de på besøk de som man sier "det hadde vært hyggelig å finne på noe en dag" til. Og ikke la det ligge, men faktisk tørre å være den som tar iniativiet og inviterer når man har sagt man skal det. På den måten kan man risikere å få venner. Jeg og Janne har fått opptil flere nye venner på denne måte, og det er veldig forfriskende og berikende. Hurra!

1 comment:

  1. en oppfordring til oss alle!lenge leve jannes blogg!!!!

    ReplyDelete