April 29, 2007

Ålesundstur




I helga dro Janne, Ole og jeg til Ålesund for å spille på lyspunktet. Dette er min toppliste over ting som skjedde;

1. På ferja hjem mellom Kanestraum og Halsa fikk vi beøke kapteinen, og se hvordan alt fungerer der oppe i tårnet på ferja.

2. Vi haddet det veldig gøy med å ta bilder av oss selv, spesielt der vi fant poser fulle av brostein.

3. Vi fikk spise så mye vil ville på Lyspunktet cafe der vi holdt konserten. Helt gratis!

4. Vi spiste årets første softis.

5. Jeg fikk treffe igjen alle fra teamtia i Ålesund PÅ EN GANG. Og vi grilla pølser i sola på verandaen på teamhuset. Nesten som i gode, gamle dager.

6. Ole, Janne og jeg lot oss barnlig begeistre av forskjellige ting på turen. Jeg over bilen til faren til Janne, hvor en stemme kan lese opp mobilmeldingene dine hvis du stapper sim-kortet i dashbordet. Ole av alle statuene i Ålesund, og øya Giske. Janne ble fasinert over den gode kumøkklukta.

No comments:

Post a Comment