March 25, 2007

Det ekkleste ordet jeg vet

Mandag for snart en uke siden fikk vi i oppgave å skrive dikt på skolen. (Jeg går på lærerhøgskolen ja...). Og en av oppgave vi kunne velge var å skrive om et av de ekkleste orda vi vet om. Det første som slo meg den fine vårdagen for en uke siden var ordte (og jeg kvier meg for å skrive det..) var ordet; fitte. (Hvor mange kommer ikke til å finne denne bloggen når de googler detta ordet...) Uansett. Her kommer diktet. Og det verste er at jeg er ganske fornøyd med diktet også;

Det ekkleste ordet jeg vet om er
fitte
hvem vil ha noe som høres så ekkelt ut?

På engelsk
to fit
norsk
fitte
akkurat som det å være kvinne
bare er å skulle passe
to fit
fitte

1 comment:

  1. haha. i natt drømte jeg at du torturerte ei vennine av meg. kappet av fingre og sånn. so now you have crazed my heart!!

    ReplyDelete