February 5, 2007

Crazyweard

Jeg blir gankse rar når følgende kriterier er oppfylt;

- jeg bare har vært inn en hel dag (og å gå på butikken regenes ikke som å gå ut en tur)
- jeg bare har lest masse pensum, og markeringstusjen er eneste samtalepartner
- jeg ikke har hørt andre "lyder" enn mine egne tanker, og for å rette opp på det setter jeg på musikk på macen, som igjen resulterer i at all musikk blir rar og digital og litt psykedelisk
- jeg bare har spist rugbrød en hel dag
-jeg prøver å rette opp min inneslutttethet ved å skrive om det på bloggen min.

3 comments:

  1. Spesielt at rugbrød har er med å gir et slikt resultat. Det fårn si! Ville det vært annerledes med loff?

    ReplyDelete
  2. jaa!!man blir snål med rugbrød hele dagen...jeg spiste det her om dagen... rugbrød rugbrød rugbød.. blir litt små snål:)

    ReplyDelete
  3. høres nesten ut som meg det der.. sitter inne og leser og lytter og leser og skriver, og stikker bare hue ut når jeg går på prix eller er på kjøkkenet og lager mat..primært brød fordi jeg verken har tid eller gidd til å lage no seriøst :P

    ReplyDelete