December 28, 2006

Lister

Siden Gunhild hørte på meg og la inn en ny blogg, gjør jeg som henne, og lager en liste, eller tre, over ting fra denne høsten;

Gode ting som skjedde, eller som holdt meg gående;
- Sufjan Stevens i Oslo. "Chicago"live...mmmmm.
- Boogiewoogie hver tirsdag kveld, og det fantastikse faktum at man fikk danse med absolutt alle de søte, kjekke, nerdete NTNUgutten der.
- Cellegruppa mi
-"Six feet under" på macen, i senga mi, sammmen med Janne og en kopp te

Ting jeg savnet denne høsten;
- Sigrids brødbakemaskin, og å spise rugbrød med henne på lørdag morgen samtidig som vi drakk hjemmelaga kaffelatte i hvite kaffeboller
- Sigrids middager
- Sigrids pizza
- Sigrids latter
- å være leder i cellegruppa til jentene i kirka
- gode venner som ikke bor i Trondheim
- å ha fri hele tia, utenom når jeg ikke er på skolen

Mennesker som satt en ekstra spiss på tilværelsen;
- Janne Gjønnes, uten henne, ingen latter igjen i meg.
-Jorun, enda en nordlending inn imitt liv. Kan aldri bli nok av dem!
- Kristin og Gunhild som fortsetter å komme på besøk. Hurra!
- Thea. kaffe på dromadar
- Ragnhild. Min redning på Rotvoll
- gutta på jobb. Obs!Elektro hadde ikke vært på langt nær like morsomt uten dem. Dessuten hadde jeg ikke hatt noen svar å gi når folk spør meg hva forskjellen på Plasma og LCD tv er...

1 comment:

  1. artig. alltid veldig fint å besøke deg. forresten sier jeg son kristin, jäg vet inte. men vet Du hvem mr X er? Godt nyttår!

    ReplyDelete