October 30, 2006

På vei til å bli nerd


Lørdag avsluttet jeg siste kapittel i Harry Potter bok nummer seks. Etter en heller mild besettelse av disse bøkene de siste ukene er jeg nå ferdig (inntil den siste boka kommer selvfølgelig). Det er alltid irriterende med folk som sier at du vil like noe, og så gjør du faktisk det. Som Kine som har sagt til meg i et år at jeg bør lese Potter-bøkene, fordi jeg kommer til å like dem så godt, og jeg innrømmer det; jeg liker dem godt. Så godt at jeg klistrer på et bilde av helten selv. Jeg er likevel fri igjen nå, jeg har ingen bøker å foretrekke fremfor sosialt liv, og det kan jo tross alt være en fordel.

4 comments:

  1. gratulerer!må begynne å lese de ferdig snart,jeg også.

    ReplyDelete
  2. Hei Janne! Så trivelig med hilsen fra deg =) Du har en artig blog, det må jeg si. Godt å vite at du lever, og at du også har fin snø å leke i! Ha en svingende onsdag =)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer som nyankommet i fanverdenen=) Nerd Blir du ikke før du kan svarene i harry Potter TP! Det spiller vi når du kommer til oslo ;)

    ReplyDelete
  4. Heisann soete, gode Janne!
    Ae tenke ofte paa dae om dagan! Savne dae! Da e det godt med blog assa! Ae e stadig innom her aa bare kjenne litt Janne-naervaer...=) Glaede mae te aa treff dae igjen i jula!
    England er bra, men utfordrende...
    Gla i dae!

    Lillian

    ReplyDelete