September 7, 2006

Fjelltur 2


Alarm Call
Jeg skulle egentlig legge ut et bilde av meg og flere som står på fjellet med stive smil i regnværet. Det fikk jeg dessverre ikke til av for meg ukjente grunner. Jeg fant derimot det gamle, gode tengeprogrammet "Paint", og viser derfor en versjon av turen med hvor du selv kan tolke deg til hvordan det egentlig så ut. Mer rom for egen fantasi. Ellers oppfordrer jeg alle til å benytte "paint" igjen. Etter å ha vært på fjelltur merker man hvor langt digitalkameraet har kommet i å kontrolere enhver sosial sammenheng. Overalt og til alle tider tas det bilder. Misforstå meg rett, jeg liker å bli tatt bilde av, og jeg liker bilder. Men for meg blir det litt slitsomt når virkeligheten må pyntes på før et bilde kan bli tatt. Men god, gammeldags "paint" det liker jeg.

3 comments:

  1. HURRA FOR PAINT ;)

    ReplyDelete
  2. hei-hei, endelig va det mulighet for å lægg igjen kommentar vettu!! Va på "påskeleir-reunion" i helga. Æ og Solveig va på konsert med SKRUK som inneholdt en stk Rune, en stk Lars Trygve og en stk Andreas, festlig.. Håpe du har dte lekkert min kjære!

    ReplyDelete
  3. Hei Janne:) ja så du har blogg du også.. flott!! da kan jeg komme å sjekke ut hva som skjer;) Er lenge siden jeg har sett deg nå, men håper vi sees etter nyttår en gang. skulle gjerne kommet på besøk til trondheim(som jeg har snakka om lenge) teater, fest og lignende. hehe tog du an?
    nå kom jeg på den flotte fremsida du lagde til oss i teamet(til å skrive hilsener til hverandre) Der var det mange bra ord. Vi må lese gjennom det neste gang vi møtes:) e gleda me!!

    ReplyDelete