August 20, 2006

Fin morgen

Nå er det søndag morgen, og jeg sjekker mailen min. I innboksen min ligger det to fantastiske linker til en mann fra Arizona som lager coverversjoner av sanger som "Hey Ya" av Outkast, eller min favoritt; "Who is it" av Bjørk. Jeg trodde ikke det var mulig å lage så fine og koslige versjoner av sanger som dette, men det er det. Ta dere en titt;


http://video.google.com/videoplay?docid=3289453680406103319&sourceid=zeitgeist

http://tripcart.typepad.com/tripcart_the_blog/2006/08/an_outkast_in_a.html

3 comments:

  1. wow, så gøy! jeg bare tilfeldigvis snubla over sida di! artig! fortreffelig hilsen lenanette (carinas venninne:)

    ReplyDelete
  2. Heisann Janne! Takk for praten! Snakka nettopp med dæ på tlf, og måtta bare innom bloggen din og se litt på dæ..:) Viste nettopp Anders i klassen den flotte "Elg i Solnedgang" He likes it!! =P Det var vanskelig å kommentere på sida di, men vi fant en løsning.. :) Take care!!

    ReplyDelete
  3. den hey ya, va jo dritfin!!nice.. Håpe du har det bra snuppa og atr du og snart melde sæ ut av desperados-klubben..?

    ReplyDelete