July 11, 2006

Stolthet og fordom



Noen av oss har ikke en videre interesant sommer, iallefall ikke sett sånn utenifra. Vi tilbringer tiden, ikke med å farte verden rundt, bli brune (noen av oss kan forresten ikke bli brune..), dra på festivaler å høre kule band, eller fange krabber på en vakker hytte på sørlandet. Nei, noen av oss jobber hver dag med å selge kjøleskap. Og vi ser film. Og man skal så visst ikke se ned på oss arbeidsmaur, men tenke at de er vel verdt å ta vare på. Og iallefall ikke fordømme dem når de ikke har kjærester å legge ut bilder av på bloggen sin, men vakkre skuespillere fra en tid hvor kjærlighet best opplevdes på en klippe i vinden. Sukk.

Så kom ikke i stolthet og fordøm meg fordi jeg ser litt på denne filmen i sommer.

3 comments:

  1. Ingen fordommer fra meg! Jeg ser opp til deg faktisk! Jobben skal du være stolt av snuppsi.

    ReplyDelete
  2. jeg er her frem til ca 5.august tror jeg, men da drar jeg til Åslau.. Vi må spashe litt en dag ja=) selv om været egentlig akkurat nå klarer å splashe veldig fint selv... Men en dag jeg ikke har jobb eller starter sent så må det fikses=)

    ReplyDelete
  3. Heei kjaere. Jeg kommer den 18 og skal da gaa paa Ntnu. Hva skal du gjoere?
    Vi sees.
    Gla i deg!

    Klem

    ReplyDelete